SUPERCHARGE YOUR SOCIAL MEDIA WITH A FLOOD OF ENGAGEMENT, FOLLOWERS AND SALES

עבודה עם מאות לקוחות לימדה אותנו איך ליצור באז בסושיאל כמעט בלחיצת כפתור
Mone logo
RADEX logo
נרניה לוגו
ברדיצ'בסקי לוגו
Hosa logo
Care logo
דרך הים לוגו
מרכז לויסות רגשי לוגו
aqua care logo
Powerball logo

SUPERCHARGE YOUR SOCIAL MEDIA WITH A FLOOD OF ENGAGEMENT, FOLLOWERS AND SALES

עבודה עם מאות לקוחות לימדה אותנו איך ליצור באז בסושיאל כמעט בלחיצת כפתור
Mone logo
Care logo
RADEX logo
דרך הים לוגו
נרניה לוגו
מרכז לויסות רגשי לוגו
ברדיצ'בסקי לוגו
aqua care logo
Hosa logo
Powerball logo

ניהול מקיף של כל עמודי
הסושיאל שלך

רקע

יש לנו את היכולת לזהות טרנדים בזמן אמת, ולייצר מהם תוכן יצירתי שהתחרות שלך לא חשבה עליהם.

עמודי הסושיאל של המותג שלכם פועלים כמו כרטיס ביקור והם חושפים הכל. מי אתם, מה אתם מייצגים, איכות שירות הלקוחות שלכם, ההצלחות שלכם לאורך השנים ועוד. אנחנו מאמינים שנקודת ההשקה הזו עם הלקוחות היא קריטית להצלחת כל קמפיין שמטרתו לייצר מכירות. בעולם שבו רוב הגולשים פיתחו עיוורון באנרים והם צמאים לתוכן אנושי ואמיתי, דרושה גישה שונה כדי לתפוס את תשומת הלב שלהם.

רקע

ניהול מקיף של כל עמודי הסושיאל שלך

רקע
רקע

יש לנו  את היכולת לזהות טרנדים בזמן אמת, ולייצר מהם תוכן יצירתי שהתחרות שלך לא חשבה עליהם.

עמודי הסושיאל של המותג שלכם פועלים כמו כרטיס ביקור והם חושפים הכל. מי אתם, מה את מייצגים, איכות שירות הלקוחות שלכם,  את ההצלחות שלכם לאורך השנים ועוד. אנחנו מאמינים שנקודת ההשקה הזו עם הלקוחות היא קריטית להצלחת כל קמפיין שמטרתו לייצר מכירות. בעולם שבו רוב הגולשים פיתוחו עיוורון באנרים והם צמאים לתוכן אנושי ואמיתי , דרושה גישה שונה כדי לתפוס את תשומת הלב שלהם.

Real-time social strategies that boost your brand and build your business

01

רקע

שיחת ייעוץ

כל מותג הוא שונה. מה שמתאים לעסק אחד לא בהכרח מתאים לאחר. כשותפים אסטרטגיים להצלחה בהחלה נקיים יחד שיחת ייעוץ ראשונית ונבין איפה עומד המותג כיום, איך תרצו שייתפס בעיניי הלקוחות שלכם ולאן תרצו שיגיע

בשיחת הייעוץ נבין מה מצב הרשתות החברתיות שלכם, מה עובד טוב לדעתכם ומה ברצונכם לשנות. נלמד את המטרות שלכם, וביחד  נבחר את הפלטפורמות שישרתו את המטרות האלה באופן הטוב ביותר..

02

רקע

מחקר וגיבוש אסטרטגיה

אחרי שהצבנו מטרות והבנו לאן אתם רוצים להגיע, מגיע שלב המחקר.

המטרה שלנו היא להבין קודם כל את הלקוח שלכם – מי הוא, מה הבעיות איתם הוא מתמודד, איך הוא מדבר, מה הוא מרגיש וחושב כלפי המותג שלכם, ולאחר מכן להבין איך העסק שלכם נכנס לתמונה ופותר לו את הבעיה איתה הוא מתמודד. התהליך הזה הולך ליצור בידול משמעותי בתוכן שלכם מול התחרות.

במסגרת המחקר אנחנו בוחנים את האסטרטגיות של המתחרים שלכם – מה המסרים שלהם? מה השפה העיצובית? מה סגנון הכתיבה ואיפה הם מפרסמים? כל אלה יעזרו לנו להסיק מסקנות ולדייק את דרך הפעולה המתאימה לכם.

רקע

03

רקע

הכנת הגאנט הפרסומי

השלב הבא הוא יישום  אסטרטגיית התוכן שבנינו עבור המותג שלכם. נבחר מספר ערכים בולטים, ניצור קריאטיב שמתאים להעברת המסרים שלנו, נכין את העיצוב המתאים לערכי המותג שלכם ועוד. 

יחד עם אסטרטגיית התוכן תקבלו מאיתנו גאנט חודשי שיכלול את כל הפרסומים לאותו חודש לפי תאריכים, ימים ומועדים מיוחדים. כל מודעה  או פוסט שנכין עבורכם יקדם את המטרות שלנו.

המציאות שבה אנחנו חיים מייצרת לנו הרבה הזדמנויות פרסום מגניבות, ובמקביל לגאנט החודשי אנחנו נשארים עם יד על הדופק ומזהים עבורכם את כל האירועים הכי מעניינים ל-RTM שישאיר אתכם מחוברים ומעודכנים לקהל.

04

צמיחה ושיפור תוצאות

שותפים אסטרטגיים להצלחה שלכם כבר אמרנו? אז אצלנו אין שגר ושכח. 

מעבר לעליית הפוסטים בהתאם לגאנט ולפרסום הממומן – אנחנו דואגים לעבור על העמוד העסקי של המותג שלכם בכל יום, לתת מענה לתגובות והודעות, לבדוק שאין משברים תדמיתיים ולבחון את מידת הצלחת המודעות בזמן אמת.

בסוף כל חודש תקבלו מאיתנו דוח שמשקף את הפעילות שעשינו ואת התוצאות שלה– לכמה אנשים הצלחנו להגיע, כמה מעורבות המודעות גרפו, האם המודעות עמדו ביעדים שלנו, ואיזה מודעות עבדו טוב יותר מאחרים. בהתאם לתוצאות נדאג לשפר את המודעות הבאות עד שנשיג את המטרות שלכם.

Real-time social strategies that boost your brand and build your business

01

line

שיחת ייעוץ

כל מותג הוא שונה. מה שמתאים לעסק אחד לא בהכרח מתאים לאחר. כשותפים אסטרטגיים להצלחה בהחלה נקיים יחד שיחת ייעוץ ראשונית ונבין איפה עומד המותג כיום, איך תרצו שייתפס בעיניי הלקוחות שלכם ולאן תרצו שיגיע.

בשיחת הייעוץ נבין מה מצב הרשתות החברתיות שלכם, מה עובד טוב לדעתכם ומה ברצונכם לשנות. נלמד את המטרות שלכם, וביחד  נבחר את הפלטפורמות שישרתו את המטרות האלה באופן הטוב ביותר.

02

line

מחקר וגיבוש אסטרטגיה

אחרי שהצבנו מטרות והבנו לאן אתם רוצים להגיע, מגיע שלב המחקר.

המטרה שלנו היא להבין קודם כל את הלקוח שלכם – מי הוא, מה הבעיות איתם הוא מתמודד, איך הוא מדבר, מה הוא מרגיש וחושב כלפי המותג שלכם, ולאחר מכן להבין איך העסק שלכם נכנס לתמונה ופותר לו את הבעיה איתה הוא מתמודד. התהליך הזה הולך ליצור בידול משמעותי בתוכן שלכם מול התחרות.

במסגרת המחקר אנחנו בוחנים את האסטרטגיות של המתחרים שלכם – מה המסרים שלהם? מה השפה העיצובית? מה סגנון הכתיבה ואיפה הם מפרסמים? כל אלה יעזרו לנו להסיק מסקנות ולדייק את דרך הפעולה המתאימה לכם.

03

line

הכנת הגאנט הפרסומי

השלב הבא הוא יישום  אסטרטגיית התוכן שבנינו עבור המותג שלכם. נבחר מספר ערכים בולטים, ניצור קריאטיב שמתאים להעברת המסרים שלנו, נכין את העיצוב המתאים לערכי המותג שלכם ועוד. 

יחד עם אסטרטגיית התוכן תקבלו מאיתנו גאנט חודשי שיכלול את כל הפרסומים לאותו חודש לפי תאריכים, ימים ומועדים מיוחדים. כל מודעה  או פוסט שנכין עבורכם יקדם את המטרות שלנו.

המציאות שבה אנחנו חיים מייצרת לנו הרבה הזדמנויות פרסום מגניבות, ובמקביל לגאנט החודשי אנחנו נשארים עם יד על הדופק ומזהים עבורכם את כל האירועים הכי מעניינים ל-RTM שישאיר אתכם מחוברים ומעודכנים לקהל.

04

צמיחה ושיפור תוצאות

שותפים אסטרטגיים להצלחה שלכם
כבר אמרנו? אז אצלנו אין שגר ושכח. 

מעבר לעליית הפוסטים בהתאם לגאנט ולפרסום הממומן – אנחנו דואגים לעבור על העמוד העסקי של המותג שלכם בכל יום, לתת מענה לתגובות והודעות, לבדוק שאין משברים תדמיתיים ולבחון את מידת הצלחת המודעות בזמן אמת.

בסוף כל חודש תקבלו מאיתנו דוח שמשקף את הפעילות שעשינו ואת התוצאות שלה– לכמה אנשים הצלחנו להגיע, כמה מעורבות המודעות גרפו, האם המודעות עמדו ביעדים שלנו, ואיזה מודעות עבדו טוב יותר מאחרים. בהתאם לתוצאות נדאג לשפר את המודעות הבאות עד שנשיג את המטרות שלכם.