CONVERT TRAFFIC INTO HOT, READY TO- BUY LEADS WITH PAID ADS

בשנים האחרונות פיתחנו מתודולוגיה מוכחת שמאפשרת לנו להגיע להחזר השקעה שגדל כל חודש
Mone logo
RADEX logo
ברדיצ'בסקי לוגו
Hosa logo
Care logo
דרך הים לוגו
מרכז לויסות רגשי לוגו
aqua care logo
Powerball logo

CONVERT TRAFFIC INTO HOT, READY TO- BUY LEADS WITH PAID ADS

בשנים האחרונות פיתחנו מתודולוגיה מוכחת שמאפשרת לנו להגיע להחזר השקעה שגדל כל חודש
Mone logo
Care logo
RADEX logo
דרך הים לוגו
מרכז לויסות רגשי לוגו
ברדיצ'בסקי לוגו
aqua care logo
Hosa logo
Powerball logo

פרסום ממומן בפייסבוק,
טיקטוק, גוגל ויוטיוב

רקע

אנחנו מציעים פרסום ממומן בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיקטוק ונייטיב.
אנחנו עובדים איתך יד ביד ודואגים להכל כולל הכל – הטקסטים של המודעות, העיצוב, צילום ועריכת וידאו. אנחנו עושים הכל אין-האוס: מבצעים מעקב יומיומי אחרי התוצאות של כל קמפיין, מנתחים את האפקטיביות ועושים אופטימיזציה בהתאם. הכישורים שלנו מאפשרים לנו להתאים את עצמנו כמעט לכל תעשייה, מוצר או שירות.

רקע

פרסום ממומן בפייסבוק, טיקטוק, גוגל ויוטיוב

רקע
רקע

אנחנו מציעים פרסום ממומן בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ונייטיב.
אנחנו עובדים איתך יד ביד ודואגים להכל כולל הכל – הטקסטים של המודעות, העיצוב, צילום ועריכת וידאו. אנחנו עושים הכל אין-האוס: מבצעים מעקב יומיומי אחרי התוצאות של כל קמפיין, מנתחים את האפקטיביות ועושים אופטימיזציה בהתאם. הכישורים שלנו מאפשרים לנו להתאים את עצמנו כמעט לכל תעשייה, מוצר או שירות.

A system that scales profits almost like a walk in the park

01

רקע

שיחת ייעוץ

שיחת יעוץ ראשונית שבה נבין את מהות העסק שלך, מה לא עובד, מה חסר, ומה דורש שיפור. המטרה היא להבין האם אנחנו שותפים אידאלים אחד עבור השני. אנחנו שואלים את כל השאלות הנכונות כדי להבין איך אנחנו יכולים לפתור את הבעיות איתן אתה מתמודד, ומה ניסית בעבר. נבקש גישת קריאה לחשבונות הפירסום שלך כדי לנתח את הדאטה הקיימת ולהסיק מסקנות קדימה- אנחנו אף פעם לא מתעלמים מדאטה שצברת. היא עוזרת לנו להסיק מסקנות ולהגיע ליעדים שלך במהירות מקסימלית. לאחר ששאלנו את כל השאלות, בחנו את הנתונים וגיבשנו תוכנית פעולה, נעלה לשיחה נוספת בה נציג לך את הדברים.

02

רקע

מחקר וגיבוש אסטרטגיה

זה השלב שאנחנו מתחילים לעבוד ביחד. אנחנו מבצעים מחקר שוק מעמיק שעוזר לנו לבנות אסטרטגיה מתאימה וליצור מודעות שפוגעות בול. המטרה היא להבין מול מי אנחנו מתחרים, ולשים את עצמנו בנעליים של הלקוח שלך. ככה אנחנו מתגברים על הבעיה הנפוצה ביותר שמפרסמים עושים- לפרסם מודעות שלא כוללות אמפתיה כלפי הלקוח. מה הלקוח שלך מרגיש ביחס לבעיה איתה הוא מתמודד? מה עובר לו בראש? איך הוא מתאר את הבעיה לקרובים אליו כשהוא מדבר איתם? אנחנו לוקחים את כל זה, ומשלבים את המסקנות עם הדאטה הקיים בחשבון שלך.

רקע

03

רקע

עולים עם מודעות שהלקוחות שלך עוד לא ראו

הרעיון הוא ליצור מודעות שונות, ולו- דווקא "טובות יותר" מהתחרות. המחקר המעמיק שאנחנו עושים חושף אותנו לאסטרטגיות שונות מתעשיות שונות, ועוזר לנו לחשוב על כיוונים יצירתיים למודעות שהשוק שלך עדיין לא ראה. אנחנו יוצרים מודעות שמשקפות את הבידול שלך בצורה הכי מדויקת שיש, ובו זמנית ממצבות אותך בצורה שונה מול הלקוח שלך. כשאתה משלב מודעות כאלה עם הצעה עניינית ואסטרטגיה נכונה, השילוב הוא קטלני.
הקמפיין ממיר ומתקבלים לידים באופן שוטף. ולא סתם לידים- אלא לידים רלוונטים שרוצים לקנות ממך.

04

צמיחה ושיפור תוצאות

אחרי שעלינו עם הקמפיין, אנחנו מזהים קהלים רלוונטים ומודעות מנצחות. השיטה בה אנחנו בונים את הקמפיינים מאפשרת לנו ללמוד במהירות מה עובד ומה לא. אנחנו לוקחים את המודעות שעובדות, ומייצרים מודעות שיתחרו מולן כדי לשפר את התוצאות ולגדול מהר יותר. עבדנו בעשרות תעשיות בשנים האחרונות, והקופרייטרים שלנו יבואו עם מגוון טקסטים שיניעו את הקהל שלך לפעולה. אחרי שפתרנו את בעיית הקהלים והמודעות המנצחות, יש לנו בסיס חזק שמאפשר לצמוח. אנחנו מגדילים את התקציב החודשי שלך כדי לגדול באופן סיסטמטי- עד שמגיעים ליעדים שהצבנו.

A system that scales profits almost like a walk in the park

01

line

שיחת ייעוץ

שיחת יעוץ ראשונית שבה נבין את מהות העסק שלך, מה לא עובד, מה חסר, ומה דורש שיפור. המטרה היא להבין האם אנחנו שותפים אידאלים אחד עבור השני. אנחנו שואלים את כל השאלות הנכונות כדי להבין איך אנחנו יכולים לפתור את הבעיות איתן אתה מתמודד, ומה ניסית בעבר. נבקש גישת קריאה לחשבונות הפירסום שלך כדי לנתח את הדאטה הקיימת ולהסיק מסקנות קדימה- אנחנו אף פעם לא מתעלמים מדאטה שצברת. היא עוזרת לנו להסיק מסקנות ולהגיע ליעדים שלך במהירות מקסימלית. לאחר ששאלנו את כל השאלות, בחנו את הנתונים וגיבשנו תוכנית פעולה, נעלה לשיחה נוספת בה נציג לך את הדברים.

02

line

מחקר וגיבוש אסטרטגיה

זה השלב שאנחנו מתחילים לעבוד ביחד. אנחנו מבצעים מחקר שוק מעמיק שעוזר לנו לבנות אסטרטגיה מתאימה וליצור מודעות שפוגעות בול. המטרה היא להבין מול מי אנחנו מתחרים, ולשים את עצמנו בנעליים של הלקוח שלך. ככה אנחנו מתגברים על הבעיה הנפוצה ביותר שמפרסמים עושים- לפרסם מודעות שלא כוללות אמפתיה כלפי הלקוח. מה הלקוח שלך מרגיש ביחס לבעיה איתה הוא מתמודד? מה עובר לו בראש? איך הוא מתאר את הבעיה לקרובים אליו כשהוא מדבר איתם? אנחנו לוקחים את כל זה, ומשלבים את המסקנות עם הדאטה הקיים בחשבון שלך.

03

line

עולים עם מודעות שהלקוחות שלך עוד לא ראו

הרעיון הוא ליצור מודעות שונות, ולו- דווקא "טובות יותר" מהתחרות. המחקר המעמיק שאנחנו עושים חושף אותנו לאסטרטגיות שונות מתעשיות שונות, ועוזר לנו לחשוב על כיוונים יצירתיים למודעות שהשוק שלך עדיין לא ראה. אנחנו יוצרים מודעות שמשקפות את הבידול שלך בצורה הכי מדויקת שיש, ובו זמנית ממצבות אותך בצורה שונה מול הלקוח שלך. כשאתה משלב מודעות כאלה עם הצעה עניינית ואסטרטגיה נכונה, השילוב הוא קטלני.
הקמפיין ממיר ומתקבלים לידים באופן שוטף. ולא סתם לידים- אלא לידים רלוונטים שרוצים לקנות ממך.

04

צמיחה ושיפור תוצאות

אחרי שעלינו עם הקמפיין, אנחנו מזהים קהלים רלוונטים ומודעות מנצחות. השיטה בה אנחנו בונים את הקמפיינים מאפשרת לנו ללמוד במהירות מה עובד ומה לא. אנחנו לוקחים את המודעות שעובדות, ומייצרים מודעות שיתחרו מולן כדי לשפר את התוצאות ולגדול מהר יותר. עבדנו בעשרות תעשיות בשנים האחרונות, והקופרייטרים שלנו יבואו עם מגוון טקסטים שיניעו את הקהל שלך לפעולה. אחרי שפתרנו את בעיית הקהלים והמודעות המנצחות, יש לנו בסיס חזק שמאפשר לצמוח. אנחנו מגדילים את התקציב החודשי שלך כדי לגדול באופן סיסטמטי- עד שמגיעים ליעדים שהצבנו.