אורטל ריסמן לוגו

שינוי של מרכיב "קטנטן" אחד בלבד עוזר להציף את "אורטל רייסמן" בלידים שמחכים שיסגרו אותם

אורטל ריסמן לוגו

שינוי של מרכיב "קטנטן" שיפר את מחיר הליד ב- 80%, ומילא את הקורס של "אורטל רייסמן" בתלמידים

50 +
לידים
רקע
%
שיפור במחיר הליד
רקע
10000
מחיר לליד
+ 50
לידים
%
שיפור במחיר הליד
10000
מחיר לליד

על הלקוח

"אורטל רייסמן" הוא בין בתי הספר המובילים בשוק להכנה לבחינות הלשכה (ואת זה לא רק התלמידים שלה אומרים). ההרצאות מבוססות על שיטה ייחודית שפיתח בית הספר, שבמרכזו הכנה מנטלית מבוססת NLP. הרצאות ה-Live  שאורטל מעבירה, מתנהלות כמו הרצאה פרונטלית לכל דבר. התלמידים נרשמים לקורס של מועד הבחינה הקרוב, עוברים קורס של שלושה חודשים וניגשים לבחינה.

היעדים

בכל מחזור בית הספר צריך לגייס 150 נרשמים. זה היעד מולו ניצב בית ספר, כל מחזור מחדש

האתגר

מאז אוקטובר 2021 ,פייסבוק התחילה להסיר הרבה תחומי עניין מאפשרויות הטירגות שלה, ואיבדה הרבה דאטה בעקבות ההתניות החדשות שאפל הציבה לה (14iOS). כמו בקמפיינים של הרבה חברות, מחיר הליד בקמפיינים של "אורטל רייסמן" קפץ לשמיים, מה שהפך את כל הפירסום ללא רווחי בכלל.
פתיחת מועד הקורס התקרב ומספר ההרשמות היה נמוך. היינו צריכים אסטרטגיה שתוכל לחתוך את מחיר הליד באופן משמעותי, ולייצר הרשמות באופן מהיר מאוד

רקע

בית הספר "אורטל רייסמן" הוקם בשנת 2015 כדי להכין נבחנים  להצלחה בבחינות הלשכה. בית הספר מלמד אסטרטגיות למידה מעמיקות והכנה מנטלית.

שירותים שניתנו

ניהול קמפיינים בפייסבוק וגוגל
אסטרטגיה ויצירה של מודעות
בניית דפי נחיתה
ניהול סושיאל אורגני
שיווק במייל

איך עזרנו ללקוח לפתור את הבעיה

  1. ניתחנו את הנתונים לעומק

והבנו שהבעיה הייתה שהלקוח לא בחן מספיק הצעות במודעות שלו.
ההצעה הפשוטה שאומרת "השאר פרטים" ומפנה לדף נחיתה, כבר לא הייתה טובה מספיק. בימים שלפייסבוק היה הרבה דאטה, האלגוריתם היה מרביץ המרות גם עם פירסום "בינוני". 
היום זה כבר לא המצב, והרף למפרסמים עלה.

  2. הכנו הצעה חדשה של "וובינר" ו"שיעור מוקלט ללא עלות" 

רצינו לעלות עם הצעות שקהל הלקוחות של "אורטל רייסמן" לא יוכלו לעמוד בפניהם. אז חפרנו לעומק כדי למצוא את הבעיות איתן קהל היעד שלה מתמודד: חוסר הבנה של החומר, לחץ לקראת מועד הבחינה, התמודדות עם עומס ועוד.
ביחד עם בית הספר, החלטנו לעלות עם וובינר שאומר "איך לצלוח את בחינת הלשכה?"
הוובינר דיבר על איך למקסם את היכולות של התלמיד ביום הבחינה, איך להישאר רגוע בלי להיכנס ללחץ, מה לעשות, מה לא לעשות, וכל מה שתלמיד צריך בשביל להצליח.
בנוסף, עלינו עם הצעת תוכן כדי לחזק את הקמפיין ולהכניס עוד לידים שיגיעו לקורס הקרוב. בחרנו בנושא חם שהרבה תלמידים מתקשים בו- סדר דין פלילי- והצענו הורדה של  שיעור וידאו  ללא עלות, בתמורה לפרטי יצירת קשר.

 3. הכנו מודעות שמתאימות להצעות האלו 

מודעות שתופסות את תשומת הלב של הלקוח שלך הן קריטיות. 
בחנו 3 קונספטים שונים עבור כל הצעה. לאחר שבועיים-שלוש של טסטינג, מצאנו מודעות שמייצרות את התוצאות שרצינו, ואיתן המשכנו לרוץ עד סוף הקמפיין.

אורטל רייזמן פוסט
אורטל פוסט

 4. יצרנו דפים שהמירו את הטראפיק ללידים ולשיחות ייעוץ

הקמנו שני דפי נחיתה:
א. דף שמאפשר הרשמה לוובינר, ומדבר אל נקודות הכאב והחלומות של קהל היעד.
ב. דף בו לקוח פוטנציאלי יכול להשאיר פרטים כדי לקבל שיחץ ייעוץ מבית הספר, שמופיע כדף תודה.

 5. הקמנו אוטומציות מתוחכמות במייל ואסמס

שאישרו את ההרשמה לוובינר ותזכרו את הנרשמים שהוובינר עומד להתחיל, כמה שעות לפני.
אוטומציה נוספת דיוורה את התוכן שהמשתמש רוצה להוריד.

התוצאות

יותר מ-160 לידים שנכנסו למערכת תוך שלושה שבועות, ללא הגדלה של תקציב הפירסום.
ביחד עם צוות המכירות של "אורטל רייסמן", וערוצי שיווק נוספים של החברה, הצלחנו לגשר על הפער  בנרשמים ולפתוח את מחזור הקורס בהצלחה.

אז אם במקרה אתם מתכננים להיות עו"ד, הכנה לבחינות לשכה רק אצל אורטל רייסמן

שנדבר?

מזמינים אותך להכיר אנשים שאוהבים אנשים, כדי לתת יותר לאנשים כמוך

שנדבר?

מזמינים אותך להכיר אנשים שאוהבים אנשים, כדי לתת יותר לאנשים כמוך