מהפך: איך הצמחנו חנות כלי בית מ- 0 ש"ח בחודש להכנסה עשרות אלפי שקלים בשוטף

מהפך: איך הצמחנו חנות כלי בית מ-0 ש"ח בחודש להכנסה של עשרות אלפי שקלים בשוטף

110 +
לידים
רקע
2990
מוצרים שנרכשו
רקע
1 X
יחס השקעה-הכנסה
+ 199
הזמנות
3100
מוצרים שנרכשו
1 X
יחס השקעה-הכנסה

על הלקוח

"אור הכלי" הוא חנות כלי בית שנמצאת ברחובות. בשנה האחרונה החברה החליטה לעבור למכור באינטרנט, עם עם אתר איקומרס שהקימה. הלקוח פנה אלינו כדי לייצר מכירות באתר ולהתחיל להתגלגל.

היעדים

להכניס לפחות 20,000 ש"ח בחודש כדי שהפעילות תשתלם, עם יחס של 1:4 ומעלה על תקציב הפירסום

האתגר

היו שני אתגרים מרכזיים:

  1. אור הכלי הגיע אלינו עם אפס מכירות ובלי נתונים קודמים. לא ידענו איזה מוצרים ימכרו, איזה פלטפורמות יעבדו עבורו, איזה פורמטים של מודעות יעבדו, איזה קהלים יגיבו לפירסום, ועוד. היינו צריכים לבחון הכל מאפס.
  2. אתר האיקומרס הקיים של הלקוח לא היה מהיר מספיק, וחווית המשתמש בו לא הייתה טובה. כבר בשבועות הראשונים של הקמפיינים שמנו לב שלמשתמשים קשה לנווט באתר ואחוז ההמרה נמוך, מה שמייקר את עלות הרכישה.

     

רקע

אור הכלי הינה חנות ותיקה בעיר רחובות, בשנתיים האחרונות החנות הוקמה גם בזירה הדיגיטלית בעלת מאות מוצרים.

שירותים שניתנו

ניהול קמפיינים בפייסבוק וגוגל
אסטרטגיה ויצירה של מודעות
הטמעת אוטומציות במייל
ניהול סושיאל שוטף
שיווק במייל

איך עזרנו ללקוח לפתור את הבעיה

  1. פירסמנו בצורה מטודית בשביל לבחון את המוצרים, הקהלים והפלטפורמות האידיאליות:

א. פיצלנו את התקציב לשניים- פרסום בגוגל בפייסבוק. כבר בחודש הראשון הבנו שגוגל פחות רלוונטי ללקוח. רשת החיפוש של גוגל היא תחרותית, ויש הרבה שחקנים גדולים בתחום. במיוחד בקמפיינים מסוג שופינג.

ב. ניתבנו את התקציב לפייסבוק. בשביל להבין איזה מוצרים מוכרים, התחלנו לבחון את אותם לפי קטגוריה. בחרנו בקטגוריה של סירים ומחבתות- להם יש שוק רחב. יצרנו מספר מודעות בפורמטים שונים, ופירסמנו לשני קהלים קרים במקביל. קהלים עם תחומי עניין בתחום הקניות והמטבח, וקהלים פתוחים ללא תחומי עניין ספציפיים.

ג. לאחר חודשיים התחלנו לזהות מגמות שחוזרות על עצמן. הבנו איזה מוצרים מוכרים ואיזה פחות. הבנו איזה קהלים לטרגת, ועל איזה לוותר. זיהינו קטגוריות חמות, וקטגוריות שפחות מדברות לקהל היעד שלנו. תקציב הפרסום גדל מדי חודש יחד עם ההכנסה.

  2. שידרגנו את חווית המשתמש באתר:

א. העברנו את האתר של הלקוח ל- WooCommerce וביצענו אופטימיזציה. האתר הפך להיות מהיר, ואחוז ההמרה עלה משמעותית. מה גם שהייתה לנו בקרה טובה יותר על התוצאות והתאפשר לנו לחבר כלים נוספים, מאחר ועברנו לפלטפורמה מוכרת.

ב. שיפרנו את חווית המשתמש והכנסנו עוד מכירות בעזרת אוטומציות במייל. הטמענו ללקוח את Klaviyo, שמספקת אוטומציות לחנויות איקומרס, ואז כתבנו ועיצבנו מיילים שגרמוו ללקוחות להקליק ולקנות.

התוצאות

מהכנסה של אפס ש"ח להכנסה של עשרות אלפי שקלים בחודש תוך שמונה חודשים.

שנדבר?

מזמינים אותך להכיר אנשים שאוהבים אנשים, כדי לתת יותר לאנשים כמוך

שנדבר?

מזמינים אותך להכיר אנשים שאוהבים אנשים, כדי לתת יותר לאנשים כמוך