איך 4000 ש"ח הפכו ל-3 מיליון ש"ח? סיפור הצלחה של קמפיין נדל"ן!

איך 4000 ש"ח הפכו ל-3 מיליון ש"ח?
סיפור הצלחה של קמפיין נדל"ן!

50 +
לידים
רקע
%
שיפור במחיר הליד
רקע
10000
מחיר לליד
+ 50
לידים
%
שיפור במחיר הליד
10000
מחיר לליד

על הלקוח

New Point היא רשת תיווך ישראלית בעלת היכרות רבת שנים עם שוק הנדל"ן המתמחה בעסקאות יד 2, התחדשות עירונית ושיווק נדל"ן יד ראשונה. הרשת ידועה בסוכנים מקצועיים ובשירות לקוחות מוביל, שמתאים עבור כל לקוח את הנכס הטוב ביותר בתנאים הטובים ביותר. הרשת משתייכת לקבוצת מאגמה, הנחשבת לאחת מחברות השיווק המובילות והוותיקות בארץ, עם היסטוריה של מאות פרויקטים ועשרות אלפי יח' דיור שאוכלסו בהצלחה.

היעדים

New Point היו צריכים למכור דירה בפרוייקט לוין אפשטיין היוקרתי ברחובות, ולצורך כך נדרשנו לגייס רוכשים פוטנציאליים.

האתגר

בשנים האחרונות בכלל, ומאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" בפרט, שוק הנדל"ן הישראלי נמצא במשבר עמוק. ישראלים רבים נמנעים מקניית נכסים ומתכנון לטווח הארוך, ופרוייקטים רבים נותרים ללא קונים.

היינו צריכים לייצר מודעות אטרקטיביות שיגרמו לגולשים לעצור ולהתעניין בהצעה, ולגרום לרלוונטים שבהם להשאיר פרטים.

רקע

New Point היא רשת תיווך ישראלית המתמחה בעסקאות יד 2, התחדשות עירונית ושיווק נדל"ן יד ראשונה.

שירותים שניתנו

ניהול קמפיינים בפייסבוק

אסטרטגיה ויצירה של מודעות

מעקב מדידה

איך עזרנו ללקוח לפתור את הבעיה

  1. הכנו מודעות מתאימות

מודעות שתופסות את תשומת הלב של הלקוח שלך הן קריטיות.

אחרי שבחנו קונספטים שונים של קריאייטיב (מודעות, סרטונים וקרוסלות), מיקדנו את הקהלים וצמצמנו התנגדויות ולידים לא רלוונטיים ע"י הצבת המחיר ומיקום הפרוייקט בפרונט.

קיבלנו מודעות ממוקדות, שנותנות למתעניין את כל המידע שהוא צריך.

התוצאה- 8% הקלקה על חלק מהמודעות, כמעט פי 3 מעל הממוצע!

  2. הצבנו שאלות סינון שמונעות מלידים לא רלוונטיים להשאיר פרטים

כדי להבטיח את איכות הליד יצרנו שאלון שישקף את רלוונטיות הליד, ויאפשר לו להשאיר פרטים רק אם "נמצא מתאים". כך חסכנו ללקוח שיחות מיותרות.

התוצאות

שיפור של 45% במחיר הליד, למעלה מ-200 לידים שנכנסו למערכת תוך מספר שבועות, ועסקת מכירה מוצלחת על סך למעלה משלושה מיליון שקלים!

שנדבר?

מזמינים אותך להכיר אנשים שאוהבים אנשים, ולתת לעסק שלך את הדחיפה שהוא צריך!