איך פוצצנו את הכיתות של להב מאונ' ת"א ב- 3,000 תלמידים והעלנו את הביקוש תוך חצי שנה

איך פוצצנו את הכיתות של להב מאונ' ת"א ב- 3,000 תלמידים והעלנו את הביקוש תוך חצי שנה

לידים בשנה
4900 +
רקע
עסקאות שנסגרו
1990 +
רקע
מחיר ממוצע לליד
30
לידים בשנה
5200 +
עסקאות שנסגרו
1300 +
מחיר ממוצע לליד
30

על הלקוח

להב מאונב' ת"א הוא ארגון אקדמי בינלאומי שעוזר למנהלים ובעלי עסקים לשפר את הביצועים של העסק. תכניות ההכשרה שלהם כוללות קורסים בתחומי הפיתוח האישי, הארגוני והגלובלי.

היעדים

היעדים לשנה האקדמית 2022-2023 היו לפחות 2500 תלמידים חדשים במגוון הקורסים השונים.

האתגר

להב התמודדו עם שני אתגרים ברמה השיווקית:

  1. פיצוח מסרים- הלקוח התקשה להתאים את המסר הנכון לקהל היעד שלו, וכתוצאה מזה לא קיבל מספיק לידים איכותיים.

  2. מיצוי קהל- להב פרסמו שנים בפייסבוק-אינסטגרם, והרבה מהלידים היו כפולים משנים אחורה. הם רצו לקבל יותר חשיפה מלקוחות פוטנציאלים שעוד לא שמעו על הקורסים שלהם.

רקע

"להב" מכשירים אלפי מנהלים כל שנה ועוזרים למאות חברות לשפר את הביצועים שלהם.

שירותים שניתנו

פרסום בפייסבוק
פרסום באינסטגרם
פרסום בלינקדאין
מעקב ומדידה מתקדמים

איך עזרנו ללקוח לפתור את הבעיה

  1. בחנו דאטה קודמת וביצענו מחקר:

א. כמו תמיד, אנחנו מתחילים בלבחון את הפעילות הקודמת שנעשתה בחשבון, ומסיקים את כל המסקנות האפשרויות. איזה מסרים עבדו? איזה מהם כשלו? האם היה פורמט מסוים של מודעה שהביא תוצאות טובות יותר מהשאר?

ב. ביצענו מחקר מעמיק כדי להבין איך הלקוח חושב. המטרה היא להיכנס לתוך השיחה שמתנהלת בראש של הלקוח הפוטנציאלי, ולהבין מה החששות, האתגרים, התשוקות והחלומות שלו.

  2. יצרנו מודעות בפורמטים ומסרים חדשים:

הפעם הטקסט פגע בול. בנוסף, להב לא השתמשו בהרבה מודעות וידאו בעבר, אז התמקדנו בפורמט הזה. כתבנו גם את הסקריפט לוידאו עבור המרצים שהצטלמו, כדי שידעו בדיוק מה להגיד ובאיזה בסדר.

  3. התרחבנו לפרסום בלינקדאין:

להב אף פעם לא פנו לקהל שנמצא בלינקדאין. פרסום בלינקדאין פתח אותם לקהל חם יחסית, שעדיין לא שמע על הקורסים שלהם.

  4. שללנו רשימות של לידים ולקוחות משנים אחורה, ובחנו קהלים חדשים:

המסרים החדשים יחד עם הגדרה של קהלים שונים הביאו אלפי לידים חדשים כל חודש.

התוצאות

יותר מ- 7,000 לידים חדשים בשנה. 3000 תלמידים חדשים שמילאו את הקורסים. יחד עם  צוות המכירות הרחב של להב, הצלחנו להגיע ליעדים שהצבנו ואף התעלנו עליהם.

שנדבר?

מזמינים אותך להכיר אנשים שאוהבים אנשים, כדי לתת יותר לאנשים כמוך

שנדבר?

מזמינים אותך להכיר אנשים שאוהבים אנשים, כדי לתת יותר לאנשים כמוך