מודעות הטיקטוק האלה מילאו את היומן של "אייסבול ישראל" באירועים סגורים כמעט בין-לילה

מודעות הטיקטוק האלה מילאו את היומן של "אייסבול ישראל" באירועים סגורים כמעט בין-לילה

לידים בשבוע
4 +
רקע
מחיר הליד
רקע
חשיפות לקהל חדש
K 100
לידים
5 +
מחיר הליד
חשיפה לקהל חדש
K 100

על הלקוח

"אייסבול ישראל" הוא מוצר לוהט בתחום האירועים. מדובר בדוכן שמציע ממתק בטעמים פירותיים מוקפא, סביבו מלא עשן ואדים. אטרקציה שהאורחים עפים עליה.

היעדים

הלקוח רצה למלא את היומן עם חמישה אירועים בשבוע, כל שבוע. קמפיין הפייסבוק הקיים שהעלנו בשבילו עזר להגיע ל- 70-80% מהיעד הזה.

האתגר

לאחר כשנתיים של פירסום בפייסבוק ובאינסטגרם, מיצינו את הפלטפורמה מבחינה תקציבית, והגיע הזמן להתרחב לפלטפורמות חדשות וקהל שעוד לא שמע על "אייסבול". ניסינו פירסום במנוע החיפוש של גוגל, ולמרות שהיו תוצאות- הן לא היו עקביות. מחיר הליד עלה וירד באופן מתמשך, והרגשנו שקמפיין בסושיאל מתאים יותר לאופי המוצר.

שירותים שניתנו

ניהול קמפיינים בפייסבוק, טיקטוק וגוגל
אסטרטגיה ויצירה של מודעות
בניית דפי נחיתה

איך עזרנו ללקוח לפתור את הבעיה

עלויות הפירסום בטיקטוק (CPM) הם נמוכות כרגע מכיוון שהפלטפורמה חדשה יחסית.
זיהינו את זה בכמה מהחשבונות הטיקטוק שלנו, והחלטנו שזו פלטפורמה אידיאלית עבור "אייסבול".
יצרנו סרטונים מזמינים שמדברים את השפה של טיקטוק, ועלינו עם קמפיין טופס לידים.

התוצאות

41 לידים במחיר 50 ש"ח לאחד, תוך קצת יותר מחודש, נכון לרגע כתיבת המאמר.

שנדבר?

מזמינים אותך להכיר אנשים שאוהבים אנשים, ולתת לעסק שלך את הדחיפה שהוא צריך!