
יתרונות וחסרונות – פרסום אונליין מול פרסום אופליין
כאשר עסק מעוניין להגיע לכמות גדולה יותר של אנשים ומטרתו היא לשווק את עצמו – הוא יתקל בשני סוגים של פרסום: פרסום אופליין – ערוצי

רימרקטינג Remarketing
חשבתם פעם כמה קשה אתם עובדים כדי לשכנע לקוחות חדשים, שאינם בהכרח מכירים אתכם, לרכוש מכם מוצר שאתם (וגם הם) יודעים דיי בבירור שהם צריכים?

כשהפלטפורמה לא פחות חשובה מהפרסום עצמו
מרבית הפרסום שמבצעים כיום העסקים באינטרנט מתחלק בין שני אפיקי פרסום מרכזיים שכמעט כל אחד מאיתנו משתמש בהם באופן יומיומי – פרסום בגוגל ופרסום בפייסבוק.

שיווק ממומן המשלב קופי וקריאייטיב
אחת מהנחות היסוד השגויות ביותר בתחום הפרסום נוגעת לשיווק הממומן – אנחנו מדברים על ההנחה כי שיווק ממומן איננו חייב להיות מבריק. למעשה, אין דבר

חשיבות השיווק בעולם המדיה והדיגיטל
דיסקרטיות ושמירה על סודיות הן תכונות מעולות, כפי שלמדנו לאחרונה, אבל, לא כאשר אתם בעלי עסק. אם יש לכם עסק וירטואלי (חנות מקוונת, למשל) או