קמפיין מעורבות ויראלי – רשת ההמבורגרים האהובה עלינו החליטה לצאת במהלך נועז, וכששמענו שהם רוצים לשבור את המוסכמות, ישר קפצנו על ההזדמנות. שמחנו לקחת חלק בקמפיין העלאת מודעות לחלוצים בארץ שהכניסו לתפריט המגוון שלהם הפתעה: הצ'יזבורגר הכשר! מה שהתחיל בחששות וחוסר ודאות הוביל לקמפיין מצליח בענק והגיע לחשיפה של 150 אלף קרניבורים שיודעים לזהות המבורגר טוב כשהוא מונח לפניהם. התגובות, השיתופים והלייקים אם שאלתם, לגמרי באו לידי ביטוי במשלוחים 🙂

סגירת תפריט
דברו איתנו