דיסקרטיות ושמירה על סודיות הן תכונות מעולות, כפי שלמדנו לאחרונה, אבל, לא כאשר אתם בעלי עסק. אם יש לכם עסק וירטואלי (חנות מקוונת, למשל) או עסק במציאות, הדבר האחרון שתרצו הוא לשמור עליו ועל המוצרים (או השירותים) שאתם מציעים דרכו בסוד. אותה "נראות" שהייתה נחוצה בעבר, חשיפה ללקוחות פוטנציאליים וחיזוק תחושת השייכות של לקוחות קיימים, לא שינתה את הצורך בעצם קיומה, אלא שינתה את מהותה והפכה למורכבת הרבה יותר מבעבר. זאת, מכיוון שבניגוד לעבר, בו מספר ערוצי הפרסום היה מוגבל למדי, כיום, בזכות הטכנולוגיה, כולם מגיעים לכל מקום, וכשלקוח (עתידי או קיים) פוגש אתכם "שם" (איפה שזה לא יהיה), כדאי מאד שתהיו במיטבכם!

האתגר - שיווק ברשתות חברתיות!

פריצתן בסערה של הרשתות החברתיות, הציבה בפני המפרסמים אתגר שיווקי חדש, אשר מי שלא התאים את עצמו אליו ואל דרישותיו, נפלט עד מהרה מהמרוץ. חסל סדר "שיווק In your face" אגרסיבי, כן ובוטה! השיווק של ימינו פוגש את הגולש כשהוא בטריטוריה הפרטית שלו, ב"בית" הווירטואלי של הגולש, הרשת החברתית. ולכן, כמו כל אורח, הוא מתנהג בנימוס ובעידון, הולך סחור-סחור, ובעצם, מה שהוא משווק (כן, לפחות זה לא השתנה – גם כיום, הפרסום מטרתו לשווק ) הוא איננו מוצר או שירות ספציפיים, אלא תדמית, נראות, הטמעה בזיכרונו של הגולש. זאת, במידה רבה, מאחר והרשתות החברתיות הן דו-סיטריות: המפרסמים, אמנם מפרסמים בהן, אבל גם לגולשים יש מה לומר, והם אינם מהססים לעשות זאת, אם מדובר בהמלצות ואם מדובר בשיימינג אינטנסיבי שעלול להפוך, עד מהרה, מכדור שלג קטן ותמים למפולת שלגים עסקית קטסטרופלית.

שיווק ברשתות חברתיות - כך עושים זאת נכון!

(או: מה הבעיה לכתוב פוסט בפייסבוק?)

בתחילת דרכו של השיווק ברשתות החברתיות, פוסט בפייסבוק (גם אם לא נכתב בידי איש מקצוע מיומן) הספיק כדי לייצר רמה מסוימת של נראות. מכיוון שלא היו לכם מתחרים רבים שהפגינו את הנראות הזו, יצרתם לכם יתרון שיווקי מסוים. כמו כל דבר טוב, גם תקופה זו חלפה במהירות, כשיותר ויותר מתחרים (בכל תחום שתרצו) מתחרים על תשומת ליבו של הגולש. בימינו, אין די בהעלאת שלושה פוסטים בשבוע, או בפרסום מודעה ממומנת בפייסבוק, אתם צריכים לדעת הכל – על נתוניהם של הגולשים הפוגשים את המודעה, על השעות בהן הם פוגשים אותה, על המכשיר שבאמצעותו היא נצפית ופרטים רבים נוספים, שבלעדיהם, לא רק שהשיווק שלכם לא יהיה יעיל, אלא הוא אף עלול לשוב אליכם כבומרנג!

רוצים לראות איך עושים זאת נכון? NTO - Social Media - שיווק בקצב אחר! כי אם תעשו את מה שתמיד עשיתם, תגיעו תמיד רק לאן שהגעתם!

סגירת תפריט
דברו איתנו